puss&kram

jag kommer från: N-town (hehe)
jag heter: Madeleine

hur gammal är du? 19 år
när fyller du år? 17 augusti
tycker du om någon just nu? hum
om sex månader: jag hoppas det
jag samlar på: upplevelser
gröna eller röda äpplen: gröna
vem ringer du när du är arg/ledsen? :
sofia
gillar du golf? aa, fast nä.
vilken tid gick du upp idag? klockan nio tror jag
har du sovit i din egna säng inatt?
ja ;(
har du sovit ensam inatt?
ja ;(
har du strumpor på dig nu? japp, och sockor
hur svarar du i telefon? BILO! eller kanske inte.
vad ska du göra ikväll? träffa andreas tror jag
vad ska du göra imorgon? gå till skolan
var vill du bo när du blir stor? london
är det okej att gråta? jarrå

när grät du senast? oj, några dagar sedan.
vilken årstid tycker du bäst om? sommar med sol
laddar du ner musik och film från internet? jo, ibland så

skulle du göra om du vann en miljon? dra
bär du glasögon eller linser? nepps

tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? hahah
har du piercing? nepps
vill du gifta dig? ja, det vill jag

vill du ha barn?
åh, ja.
solar du ofta? nää
är du bra på att laga mat? nej, sällan jag lyckas.
gillar du att dansa? om det är bra musik

hur vig är du? typ inte alls
vilken är din favoritglass? twister
tror du på ett liv efter döden? hum, jaa
bor dina föräldrar tillsammans? jaa
är du morgon eller kvällsmänniska?
morgonmänniska tyvärr.
vilken ögonfärg har du?
bruna
vilka hårfärger har du haft? svart och rött.
har du
någon gång gråtit dig till sömns? jodå
är du beroende av något? musik
senaste låt du hörde? narcissist - the libertines
vad gör du på helgerna?
jobbar, sover, spårar.
brukar du bädda sängen? typ aldrig
har du kysst någon under den senaste veckan? nej ;(
vad var det senaste du sa? vet inte, "WOHO" till pappa kanske.
vem kramande du senast? hum, andreas tror jag
saknar du någon nu? ja.
vem ringde du senast? andreas, för 4 dagar sedan.
var du glad igår?
jadå, fick ett roligt samtal.
sminkar du dig? ja, litegrann

känner du dig värdelös? haha, japps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0