April 9, 2011

Idag var jag och Justina ner på Portobello Road och kollade på lite grejer, skulle hitta en hatt med hittade bara en kappa för £5. Vilket fynd! Sen tog vi bussen till en svensk matvarubutik och köpte lösgodis (!!!).
Gårdagen var konstig. Jag och Hilda mötte upp en tjej vi träffade på Peter Doherty. Vi drog till Camden och tog några öl, senare kom Kaiser (killen som vi träffade på Peter Doherty, samt Peters chaufför och vän) och hans kompis dit. Vi försökte senare ta oss till Catch, vilket vi aldrig hittade! Så mestadels så åkte vi bara runtruntrunt i London tills vi tillslut hamnade hemma hos Saffron. Vid 6tiden kom vi hem igen. Ehe.
Kaiser har också lovat mig att Peter Doherty ska skriva en lapp till mig där det står "If you've lost your faith in love and music, oh the end won't be long". Jag hoppas att han håller vad han lovar. iih. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0