April 7, 2011

Åh, detta är från igår. Det var så bra, så himlans jävla bra. DÖR. Hela kvällen igår var helt sjuk;
1. Peter springer upp på scenen precis där jag står, så jag hinner ge honom en liten klapp på ryggen.
2. Efter spelningen träffade jag Wolfman och hängde med honom ett litet tag. Han va så snäll, men ack så sliten.
3. Jag och Hilda träffar en annan tjej och vi sitter utanför och väntar på Peter, men han kom aldrig. Så vi frågade Peters chaufförer vart han va, och han hade redan dragit hem.
4. Chaufförerna frågar om vi vill hänga i deras bil ett tag, så där sitter vi, snackar om Peter samtidigt som de smsar med honom och frågar om vi får komma på fest.
5. Peter ville ha en bild på oss, utan tröja. Ehe.
6. Vi drar till en krog där hela Peters crew är + Peaches Geldof.
7. Vi sätter oss i bilen och ska skjutsa Peaches till Peter. Dock va de tvugna att lämna av oss, eftersom hans adress är hemlig.
8. Innan vi kliver ur så bestämmer vi fem att vi ska starta ett band, och bli bättre än Babyshambles.
Vilken kväll. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0