extremt uttråkad.

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: glad? eller jag vet inte.
Favoritgodis: hum, måste vara choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: undviker helst kött, dock omöjligt i den här familjen.
Bästa maten: tacos, helt klart!
Kläder just nu: mjukiskläder
Hur lång är du: tror jag är runt 163
Vart har du varit borta som längst: hum, två veckor tror jag.
skostorlek: 36
Vad har du för betyg i idrott: G ;(
Hur mycket väger du: hemligt. heheh.
Musik just nu: the beatles
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: oj, 1800-talet (i london.)
Fisk eller badkruka: badkruka ;(
Saft eller alkohol: alkohol
Haft sex med fler än tre: nej
Hur många kuddar sover du med: fyra stycken
Morgon- eller nattmänniska: inget av dem.
Sparare eller slösare: sparare
Bästa film: (500) days of summer
Tror på liv på andra planeter: jajjemensan
Kommer du ihåg din första kärlek: ja, det gör jag
Älskar du henne/honom fortfarande: älskar? fan va djupt.
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: asså, jag tror inte på kärlek överhuvudtaget.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4-5 stycken
Är du kittlig: jaa, ibland så ;p
Snarkar du? haha, det gör jag säkert
Stjärntecken? lejon
Rädd för insekter? livrädd
Största svaghet: att jag lider av eskapism, haha.
Det här är jag bra på: jag är väldigt duktigt på att lyssna på musik...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? typ vara supersmart.
Vad vill du jobba som? jag vet inte, jag vill skapa någonting i alle fall.
Chips, morötter eller godis? godis!
Pizza eller hamburgare? gah, pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? tatuera mig
Stökigt eller välstädat? jättestökigt
Gungar du på stolen? nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? det är lite olika, beroende på vad jag äter
Är du rädd för blod? rädd och rädd, det äcklar mig.
Saltar du på maten? nej
Röker du? ja.
Snusar du? neeeej, usch.
Använder du knark? nope
Kaffe, te eller inget? beror på.. kaffe för att hålla mig vaken, te när jag vill mysa.
Har du en besatthet? jo, det har jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha madde.. du undviker kött men älskar tacos?

2010-10-22 @ 23:55:28
URL: http://linajohansoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0