framtidsmardrömmar

jag var hos min SYO tidigare i veckan, och även fast hon inte sa det rakt ut så såg jag på henne vad hon egentligen ville säga: "det spelar ingen roll om du pluggar upp dina betyg på komvux eller låter de vara så bedrövliga de redan är, för det är ändå redan kört för dig."
oj, min framtid ser ju jävligt ljus ut. jag kommer jobba kvar på MRC, flytta till rimbo, skaffa fem ungar i en liten trea och ha en tjock arbetslös man som bara sitter och dricker öl i soffan. tack för det SYOn. tack som fan.

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah! Nej då, annars kan alltid du och jag köra den där flytten till Malax, annars hamnar jag också i rimbo..

2010-12-08 @ 19:58:15
URL: http://linajohansoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0