högre än solen och munspelsdåren.

gårdagen var helt underbar! den började med att jag, andreas och elin åkte o handlade lite picknick och tog oss ut med min roddbåt. där låg vi och solade, myste och smsade kristian i flera timmar. sen tog vi oss hem till mig och badade. vid sjutiden åkte vi med flera hem till andrea för lite grillning och sånt, efter det blev det trädgårn och en massa tråkiga lekar. sen gick jag, elin, sara, andrea och felicia till havspiren, men där kom vi inte in. så istället fick vi skjuts upp till statoil, i en litenliten bil. i den bilen tryckte vi in oss åtta personer. på statoil käkade vi korv och jag träffade walle, som va så snäll och gick med mig hem innan han skulle till en fest. underbara dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0