don't fuckin tell me what to do

jag har ångest, över två saker. på onsdag ska jag träffa SYOn och diskutera mitt fjärde år, men som jag redan har listat ut är att jag redan är helt körd. mina betyg räcker inte långt och kommer inte göra det efter mitt fjärde år heller, det vill säga: jag kommer inte kunna plugga det jag vill plugga, speciellt inte utomlands.
andra grejen är att jag fyller nitton imorgon. det är ju jättekul tycker jag, absolut.. usch, nitton är en vidrig ålder och jag vill inte bli äldre. mitt liv springer ifrån mig. snart kommer jag fylla trettio år och inte gjort något att det jag vill med mitt liv. okej, jag kan fylla tjugo år, mest för systemet men efter det får det ta stopp. gud vad jag hatar att man måste fylla nitton för att fylla tjugo.

mina betyg och min ålder kväver mig.


Kommentarer
Postat av: phillifjonkan

snygg e vad du e! maha :D

2010-09-05 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0