London, vecka 1.

Har äntligen tid och ork för att blogga. Nu är det en vecka sedan jag flyttade till London, och herregud vad jag har gjort mycket. Första kvällen va jag och Vincent på en privatspelning på One Night Only, där hängde vi med Norges Kissie. Efter spelningen träffar vi en Norrtäljebo(vad är oddsen?). Vi hängde lite med henne och hennes kompis. Sen kom Rob, hans fru och en kompis till stället vi satt på. Det slutade med att jag och Vincent kom hem vid 6-tiden.
Vi sov bort hela tisdagen, men på kvällen gick vi ut och drack öl med de svenska tjejerna. På onsdagen gick vi upp och sökte jobbjobbjobb. På kvällen for jag till Daltson, drack Strongbow och såg några band spela. Riktigt mysigt. Dagen efter vaknar jag upp med de gifta paret och hela dagen ligger vi i sängen och segar, äter pizza och kolla på TV. I fredags va jag och Vincent ut o drack öl här i närheten. Sen drog jag och mötte Rob, och senare drog vi på efterkaka. I lördags åkte jag till Camden för att kika lite, hittade inte mycket. På kvällen drog jag till Daltson, meeen gissa vem som låg o sov inte svarade på sin mobil? Jo, Rob. Så jag drog till de svenska tjejerna och bara hängde där ett tag. Igår va jag och shoppade på Primark, tragiskt, jag vet. Sen mötte jag upp Rob, vi gick genom Camden och upp på en kulle där man ser ut över hela London typ. Sen gick vi genom parkerna. Det var mys. Senare drog vi hem och drack oss dyngraka. Just nu sitter jag och väntar på att Rob ska bli klar så vi kan dra ut och se något coolt. Och ja, jag har det bra här. Puss.

Kommentarer
Postat av: sebbe

bloggarå bruden, så man får vet mer om den där rob.... svara på mitt sms?

2011-04-03 @ 14:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0