2011

igår va det nyår. kvällen började med att fia, elin och andrea bankar på dörrar, fönster och ringer som galningar till mig. jag låg och sov, skönt ju. sen skulle vi göra mat, det gick sisådär. jag och andrea funderade starkt på att dra till donken istället. senare kom det lite folk hem till mig, väldigt trevligt. kvällen slutade i alle fall med att jag, vincent och jompa deckar i soffan efter våran romrussinefterkaka. vaknade dock i panik av att vincent låg på mina ben, så jag gick ner i källaren till min egna säng. innan jag somnade hade jag ett väldigt annorlunda telefonsamtal.
idag hade jag, elin, fia och andrea en jävligt bra strategi. vi skulle städa hela huset på 15 min, och vi klarade det. sen beställde vi, vincent och jompa pizza och kollade på sällskapsresan, mysigt. ja, så vare. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0