Jan. 12, 2011

idag har varit en mysig dag. började dagen på gymmet, helt själv. mamma ville inte följa med: "det finns säkert snygga killar som du kan hänga med där". nej mamma, inte en enda. sen lunchade jag och mamma på landtärnan, det var gott. sen gick vi o kollade på skor, medans jag väntade på att vincent skulle komma in till norrtälje. sen tog jag med mamma på våran fika (är sånt okej?). men hon hann gå innan vincent hann komma, eftersom han va 30 minuter försenad! (hihi). våran fika va mysig, nu är jag jättesugen på att åka till london. senare åkte vi till skolan, för jag skulle ha mattelektion. (jag ägde). efter lektionen sa vincent nåt roligt: "vad ska du göra nu då?" "ne, jag ska nog bara hem" "jag ska också hem... och hänga på facebook!" (han lät överlycklig, nörd). sen har jag packat o inte gjort ett skit. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0