8 september.

idag har jag inte gjort ett skit, orkade inte ens gå till skolan (mamma! läs: "jag var i skolan heeela dagen"). efter att jag inte gjort någonting alls såg jag peter doherty naken, ej att förglömma. hittade också en massa grymma konserter i london, som tex RKC, LCD soundsystem & hot chip och the coral, alla inom en vecka, drömveckan? ja. sen kollade jag på beverly hills 90210, som är så sjukt bra. efter det käkade jag fisk och potatismos och sen tränade jag core. jag älskar friskispass, juuuust love it! snart ska jag kolla på idol och dricka en kopp te, det älskar jag mer än friskispass. imorgon ska jag upp och jobba i liljeholmen klockan halv sju, dvs så måste jag åka från norrtälje halv sex. ville bara berätta hur en helt vanlig dag ser ut för mig. puss.

annars är ju dylan i serien rätt het, ellerhur syyyrri?


Kommentarer
Postat av: Syyrri!

Ganska het :)

2010-09-09 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0