hooray for the 21th century!

usch, idag mår jag inge vidare. gårkvällen började hos angelica med cotten och efter ett tag kom också walle, det var mysigt. vi drack vin, rökte cigaretter och pratade strunt.
senare gick jag ner till havspiren, och där va det rätt dra drag! jag minns bara att jag stod och dansade, vilket kanske var det enda jag gjorde också? innan stängning hade elin hittat några killar som vi började snacka med, och det visade sig att båda var 27 år? alltså ärligt talat, det är skrämmande (undantag för vissa, typ markus och peter). vi gick iaf hem till den ena killens lägenhet, där det visade sig att han var polis. ännu mer skrämmande. de bjöd på te och satt knäpptysta och såg på när vi tjejer snackade. skrämmande? ja.
sen gick vi hem, och eftersom flisan hade varken en levande mobil, någon jacka(!!) eller hemnyckel så fick hon följa med mig hem! haha. det var det det. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0