det är såhär det är.

Mitt liv känns fantastiskt just nu. eller? Absolut inte. Har gått och blivit så jävla deprimerad, inte hört av mig till någon på hela veckan, är bara trött, får ångest över ingenting och har gråten i halsen hela tiden. Haha. Men seriöst. Jag klarar inte av Norrtälje längre, jag dör fanimej här. Jag vill tillbaks till London. Och när man väl hittar en bra kille, nej då går allt åt helvete. Han bad mig stanna men jag gick, och han kommer inte vara kvar när jag kommer tillbaks.
Nyår kommer nog iaf bli bra, och sen kommer det förhoppningsvis rulla på så. Göteborg i januari för BB, Malmö i februari med Vincent för att se Håkan Hellström och i mars åker vi till London. Jag är så jäkla nervös över flytten till dit. Tänk om jag inte klarar av det när jag väl sitter och väntar på planet mot England? Det blir nog bra, måste bara vänta ett tag med att boka flygbiljetterna, klarar inte av det just nu. puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0