April 18, 2011

I lördags så drog jag till Shoreditch med Hilda, vi träffade Rob, Kris och deras vän Camilla. Det började med att vi förfestade vid ett "bord" under en bro. Sen gick vi vidare till två olika krogar, dock va båda jättepackade med folk. När krogen stängde började de dela ut plastglas, jag och Hilda fattade ingenting. Men för de som inte druckit upp får ta med sig sin öl hem. Älskar England. Jag, Hilda och Rob köpte iaf en flaska vin och satte oss i en lite park för att dricka upp den. Vi tre blev lagom dragna. Vägen hem gick sisådär, gick till fel tunnelbanetation, Rob ramlade ner från sätet i bussen och han plockade blommor åt oss. Det var mysigt. När vi kom hem visade jag Rob hur man använder en osthyvel (eftersom de inte har det i England).

Igår skulle jag och Hilda till Camden för att se Wolfman. Ingen av oss orkade egentligen, men vi drog dit ändå. Tredje gången gillt på en vecka. Vi gick vilse i Camden, eftersom ingen av oss hade kollat upp vart det låg ordentligt. Så efter 45 min gav vi upp och försökte hitta till bussen. Då såklart hittar vi rätt gatan. Men Wolfman hade redan spelat och krogen började stänga redan. Men dock va ursnygga Drew där (bassisten i Babyshambles) och besväret va värt det.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0