i hela mitt liv, det känns som jag hör hemma i gullbergs kaj paradis.

idag har jag hunnit med att både ha jobbat och gått i skolan. i skolan va det kul, höll på att dö av skratt på mattelektionen. jag är riktigt glad över att lina också hade ig i matte när vi tog studenten.

jag har också träffat vincent idag också, som jag inte gjort sen popaganda?! jo, en kortis på stan bara.

klockan sex ska jag hämta upp sofia på hennes jobb och åka hem till henne för att boka vampire weekend och ett grymt vandrarhem till london. puss.


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är jag med vill jag lova, eller egentligen inte för hade gärna haft G, men låtsas att jag gjorde det för din skull ;) Hahaha trodde först att du satt mössan för ansiktet tills jag insåg att du stod åt andra hållet! hahah, dä vär kull!

2010-10-26 @ 17:32:27
URL: http://linajohansoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0