X2000, go fuck yourself.

i helgen har jag varit i malmö och hälsat på angelica. åkte ner i torsdags med tåg, som blev två jävla timmar försenat. när jag äntligen kom fram hade angelicas kompis johanna "halv åtta hos mig", så jag blev bjuden på trerättersmiddag och vin. på fredagen åkte vi in till lund på lundakarnevalen och kollade på hästpojken och drack väldigt mycket öl. på lördagen åkte vi in till lund igen för att kolla på tåget, vilket var sjukt roligt! sen åkte vi tillbaks till malmö och kollade på fotboll och sedan drog jag hem till philip och kollade på en massa avsnitt av how I meet your mother. när jag åkte hem på söndagen igen var tåget också två timmar försenat hem. vilket tur att jag har en massa markus krunegårdlåtar på min telefon, bästa tågmusiken någonsin. bilder från helgen återkommer jag med! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0