madeleine är inte färgglad.

Jag har ångest, ångest över att jag ska sätta på mig fula kläder imorgon. Det är 80-talstema på Mobergs, och vi ska tydligen klä ut oss. Maskerad är kul, när andra är utklädda. Men jag hatar att klä ut mig själv, jag vill tycka om att klä ut mig för det är roligt, men jag mår bara så dåligt av det. Dessutom kommer vi vara dem enda som är utklädda. Haha, usch. Jag mår seriöst dåligt över det här. Det hade varit helt okej om det var 70-talstema, sånt gillar jag. Men inte 80-talet och deras färger.. -.- aja, vi får se hur det går. hihi


Uppdatering: Maskeraden avblåst! Tack gode gud. Det är ju trots allt 20 idag på Mobergs. Pinsamt att inte komma in när man är utklädd. Jag tar det säkra före det osäkra.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men du kan ju va punkare! Punken kom på 80-talet!

2010-03-06 @ 02:09:26
URL: http://gnoge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0