emmaboda, here I come! eller.. nejjuste.

Jag har ett problem, som jag håller på att lösa. Jag har precis jämfört alla festivaler, och nästan bestämt mig för att åka till Emmaboda. Inte för att jag har hört någon av banden, men jag skulle känna mig så cool om jag var där. Okej, hellre dör jag.. Emmaboda is 2 cool 4 me.
Peace and Love är en rätt kass festival i år, men även solen har sina fläckar, vilka är Kent, Markus och The Kooks. Resten är mest skit, hårdrock och hiphop. Leverera nåt bra, för jag vill verkligen dit!
Arvika är i helhet helt okej, och de har Kent, Babyshambles och Markus. Resten av banden är mest synth, vilket enligt mig är mycket bättre än hårdrock och hiphop.
Hultsfred har Kent och Empire of the sun, och resten av banden är helt okej dem med. Nu är frågan vilken festival jag ska välja? Vilken skulle ni ha valt?


Kommentarer
Postat av: Jess

Emmaboda och Peace and love!

2010-03-16 @ 21:58:51
URL: http://jessicalindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0