mottagning och sånt.

igår var jag på walles studentmottagning, dock glömde jag min kamera så jag fick inga bilder. kvällen började hemma hos carro där vi drack ett glas rött vin, sen efter ett stopp på konsum så kom vi hem till walle. där var det mat, snack om protein, mycket alkohol och väldigt trevligt folk! vid någon tid gick jag och carro hem till henne igen, och på vägen dit blev det ett stopp i en bil? fråga mig inte. jag och carro kom till slut ner till parken där vi träffade kim, för att sedan gå till trädgårn. men på vägen dit va det en person i en bil som frågade var twin club låg, och eftersom han inte kunde svenska eller engelska hoppade jag och carro in i bilen och visade honom vägen. stackars kille, han förstod ingenting av vad vi sa. när vi visat honom skjutsade han tillbaks oss till trädgårn, där jag inte höll på att komma in? jävla vakter, de verkade rätt nya. där inne var det en tjej som höll på att vinka och le mot mig hela tiden, och jag fattade verkligen inte vem det var. tills emma kommer fram, då inser jag att det var hon. vi sitter och pratade gamla minnen och skrattade så man fick ont i magen. när de stängde gick vi hem. när jag efter många om och men och viloplatser kom jag hem låg jag i min säng och rabblade "snälla, jag vill inte vakna upp imorgon och må dåligt" om och om igen. och när jag vaknar upp mår jag hur bra som helst, inte ett dugg bakis! tack käre gud.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah (y)

2010-06-05 @ 20:04:35
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0