arvika

i söndags kom jag hem från arvikafestivalen, det var bland det roligaste jag varit med om. jag skjutsade markus krunegård med hans band i den finaste bilen från scenen till hotellet. jag shoppade sjukt billiga cheap monday jeans. jag blev bjuden på efterfest av ett band vid namn combichrist, så jag var upp en sväng på deras hotellrum. jag stod längst fram på babshambles och såg peter doherty sitta på scenen en kvart. allt var bara så jävla roligt. att åka själv på festival var inte så tråkigt som jag trodde, nästan tvärtom. jag vill tillbaks. nu är frågan; vad ska jag med 140 bilder till på babyshambles?


Kommentarer
Postat av: andrea

grymt!

2010-07-20 @ 22:36:52
URL: http://mattssonandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0