Tre dejter på alla hjärtansdag.

Peter Doherty

Du får gärna vara nyduschad, lukta gott och inte vara sådär jättehög. Du ska bjuda på middag och vin hemma hos dig, framför en brasa med en massa tända ljus. Efter vi har ätit får du gärna dra fram guran och spela en låt som du har skrivit till mig. Sen kan vi gå en promenad mitt i natten och titta på stjärnorna.

 

Johnny Depp

Med ett litet flygplan ska vi flyga till din egna ö i Bahamas. Du ska ha tagit med dig picknick som vi äter på stranden till lunch. Resten av dagen går vi runt i djungeln tills det börjar bli mörkt. Då går vi tillbaks till stranden där några har ordnat ett bord med ljus på. När vi är mätta och belåtna tar vi oss ett kvällsdopp i månskenet.

 

George Clooney

Du bokat det finaste rummet åt mig på ett hotell, mitt på Manhattan. Klockan åtta hämtar en limousin upp mig utanför hotellet och tar mig till den finaste restaurangen i staden, där ska du sitta vid ett bord och väntar på mig. Hela kvällen dricker vi champagne och äter god mat. Sen åker vi limousine runt omkring på hela Manhattan och kollar ut på alla fina byggnader, tills vi hamnar vid mitt hotell där du säger godnatt och ger mig en alla hjärtansdagpersent; ett jättefint halsband.

 

Vilka drömdejter det blev! Vilken av dem skulle du välja?


Kommentarer
Postat av: E.

2010-02-10 @ 11:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0